Aquest és un interessant article de Marc Prensky, orador, escritor, consultor i disenyador de jocs en les esferes de l'educació i el aprenentatge. En aquest article, Prensky, ens apropa als nous conceptes sorgits dintre de la nostra societat de nadius digitals i immigrants digitals. Marc Prensky ens intenta mostrar les diferents formes de pensar, actuar i aprendre que poden tenir un nadiu digital i un immigrant digital. Aquests nadius i immigrants digitals no són ni més ni menys que els actuals i els nostres futurs alumnes (nadius digitals) i els actuals mestres i nosaltres mateixos com a futurs docents (immigrants digitals).
La idea principal de l'article és com els mestres, els quals no tenen la mateixa forma de pensar i aprendre que els nadius digitals, poden contactar amb aquests en termes educatius. És a dir, com els mestres han de dissenyar noves formes de comunicar-se i ensenyar als seus alumnes si realment volen arribar a ells. En definitiva, com ha d'avançar aquests sistema educatiu, que ha estat pensat per a persones immigrant digitals, i evolucionar cap a un sistema d'ensenyament especialitzat per a nadius digitals.
"Today’s students are no longer the people our educational system
was designed to teach." Mark Prensky
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada